مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 19:102021-01-25سياسي

استکبار با تمام توان برای از بین بردن انقلاب برنامه ریزی می کند


رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: پیروزی انقلاب و تشکیل جمهوری اسلامی ایران از امدادهای الهی است و استکبار با تمام توان برای از بین بردن انقلاب برنامه ریزی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری مراسم دهه فجر با اشاره به اینکه بیان دستاوردهای علمی، فرهنگی، صنعتی و نظامی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر برای مردم ضروری است، گفت: برنامه ریزی برای برگزاری شایسته ایام الله دهه فجر بیانگر قدردانی از نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی ایران را از امدادهای الهی دانست و افزود: بیش از 40 سال است استکبار با تمام توان برای از بین بردن انقلاب برنامه ریزی کرده اند که با امدادهای الهی و بصیرت مردم این توطئه ها باطل شده است.

نصرت الله لطفی رییس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان قم هم در این جلسه با بیان اینکه 24 کارگروه برای برگزاری برنامه های دهه فجر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تشکیل شده است گفت: امسال در 22 بهمن ماه، راهپیمایی خودرویی برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه برخی رؤسای کارگروه ها گزارشی از عملکرد خود بیان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار با تمام توان برای از بین بردن انقلاب برنامه ریزی می کند

استکبار با تمام توان برای از بین بردن انقلاب برنامه ریزی می کند