مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-26اقتصادي

مشارکت مؤثر بانک توسعه تعاون در نخستین جشنواره فیلم 120 ثانیه ای تعاون و همدلی


مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره فیلم 120 ثانیه ای با موضوع تعاون و همدلی که با همکاری بانک توسعه تعاون برگزار می شود، تا 25 بهمن ماه تمدید شد.

- مشارکت مؤثر بانک توسعه تعاون در نخستین جشنواره فیلم 120 ثانیه ای "تعاون و همدلی" مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره فیلم 120 ثانیه ای با موضوع تعاون و همدلی که با همکاری بانک توسعه تعاون برگزار می شود، تا 25 بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، در نخستین جلسه دبیرخانه اولین جشنواره فیلم 120 ثانیه ای با موضوع تعاون و همدلی که با حضور محمد کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیران، داوران و اعضای دبیرخانه جشنواره برگزار شد، حاضرین به بیان نقطه نظرات خود جهت برگزاری هرچه بهتر این جشنواره پرداختند.

ازجمله نتایج این جلسه که در محل معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد، مشارکت همه جانبه بانک توسعه تعاون، اتاق تعاون ایران، صندوق ضمانت بخش تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، تمدید مهلت ارسال آثار تا 25 بهمن ماه 1399، تعیین جوایز نقدی آثار برگزیده اول تا سوم در هر قالب، اختصاص جایزه به دو فیلم با نگاه نو، برگزاری نشست خبری جشنواره با حضور دبیران و داوران جشنواره و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مؤثر بانک توسعه تعاون در نخستین جشنواره فیلم 120 ثانیه ای تعاون و همدلی

مشارکت مؤثر بانک توسعه تعاون در نخستین جشنواره فیلم 120 ثانیه ای تعاون و همدلی