مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-26اجتماعي

جاده ها تا به کی جان می گیرند؟


اگرچه کرونا آمار عجیب و غریب مرگ را برایمان عادی کرده اما همچنان حوادث و سوانح رانندگی سهم زیادی در از دست دادن جان شهروندانمان دارد.

حتی محدودیت های ترددی که درسال اخیر در جاده های استانی و بین شهری اعمال شد نیز نتوانست رتبه جهانی ما را در تلفات رانندگی کاهش دهد.

- در این میان برخی مسیرها خطر و سطح ایمنی پایین تری دارد و نیاز است که رانندگان و متولیان امر نسبت به آن حساسیت بیشتری به خرج دهند.

رییس اداره ایمنی و ترافیکی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در گفت وگو با ایسنا در خصوص شرایط ایمنی جاده ها و آمار تصادفات عنوان کرد: از جمله اقداماتی که در سال جاری برای ارتقای سطح ایمنی استان انجام شد تهیه برنامه جامع کاهش تصادفات رانندگی بود که توسط این اداره کل تهیه و در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل مطرح شد و از این پس به عنوان چهارچوب برگزاری جلسات و تصمیم گیری های ایمنی استان مطرح خواهد شد.

بابک کاوه ییان افزود: استان بوشهر پس از سه سال کاهش پیاپی تصادفات، سال گذشته وضعیت خوبی نداشت و بعد از اظهارات استاندار مبنی بر نگران کننده بودن تصادفات منجر به فوت، خوشبختانه در ده ماهه اول سال جاری با اقدامات خوبی که توسط سایر دستگاه های دخیل در ارتقاء سطح ایمنی و برقراری تسهیلات امدادرسانی در سطح جاده ها صورت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده ها تا به کی جان می گیرند؟

جاده ها تا به کی جان می گیرند؟