مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-26سياسي

تبدیل «قالی کوه» و «شادابکوه» لرستان به مناطق حفاظت شده


مدیرکل محیط زیست لرستان از تبدیل و ارتقای «قالی کوه» و «شادابکوه» این استان از مناطق شکار و صید ممنوع به مناطق حفاظت شده خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل محیط زیست لرستان از تبدیل و ارتقای قالی کوه و شادابکوه این استان از مناطق شکار و صید ممنوع به مناطق حفاظت شده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد فتحی بیرانوند امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در آخرین جلسه شورای عالی محیط زیست کشور که عصر روز دوشنبه 6.

11.

99 به ریاست رییس جمهور و با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست و سایر اعضای شورا در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد؛ مصوباتی مطرح و به تصویب شورا رسید.

وی، اظهار داشت: از جمله مهم ترین مصوبات جلسه شورای عالی محیط زیست، ارتقا سطح مناطق شکار و صید ممنوع قالی کوه و شادابکوه لرستان به مناطق حفاظت شده بود.

مدیرکل محیط زیست لرستان با اشاره به نقش مناطق تحت مدیریت در حفاظت از گونه های جانوری و گیاهی، گفت: با این مصوبه، منطقه قالی کوه به مساحت 112 هزار هکتار که کریدوری حساس مابین اشترانکوه و سایر زیستگاه های استان است و منطقه شادابکوه به مساحت 25 هزار هکتار که زیستگاهی مهم برای گونه ارزشمند و اندمیک سمندر لرستانی محسوب می شود به مناطق حفاظت شده ارتقا سطح یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل «قالی کوه» و «شادابکوه» لرستان به مناطق حفاظت شده

تبدیل «قالی کوه» و «شادابکوه» لرستان به مناطق حفاظت شده