مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-26سياسي

نقش موثر دفاتر تسهیلگری در محلات در پیشگیری از اعتیاد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: گسترش و توسعه فعالیت دفاتر تسهیلگری در راستای پیشگیری، درمان و حمایت از آنان نقش بسزایی خواهند داشت.

- ایسنا/فارس دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: گسترش و توسعه فعالیت دفاتر تسهیلگری در راستای پیشگیری، درمان و حمایت از آنان نقش بسزایی خواهند داشت.

سلیمان کرمی سه شنبه 7 بهمن در جمع مسئولین دفاتر تسهیلگری شیراز، گفت: اعتیاد زمینه ساز بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی است و تهدیدی برای عموم افراد جامعه خواهد بود.

البته پیشگیری از سوءمصرف مواد نیازمند مشارکت جدی مردم و بخش های دولتی و غیردولتی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس خاطرنشان کرد: نگاه دلسوزانه سازمان های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر است و باید از ظرفیت این تشکل های مردمی به طور هدفمند و سازمان دهی شده در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی نظیر کاهش معضل اعتیاد و همچنین اجرای طرح های حمایتی برای بهبودیافتگان استفاده کرد.

کرمی عنوان کرد: دفاتر تسهیلگری با اقداماتی همچون شناسایی خانواده های در معرض اعتیاد و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد و سایر اقدامات آموزشی و فرهنگی و درمانی در جهت پیشگیری، درمان و حمایت از آنان نقش بسزایی خواهند داشت و لازم است این اقدامات گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر دفاتر تسهیلگری در محلات در پیشگیری از اعتیاد

نقش موثر دفاتر تسهیلگری در محلات در پیشگیری از اعتیاد