مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:152021-01-26سياسي

نقش تربیتی مادران شهدا یک الگوی عملی موفق محسوب می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: امروز نقش تربیتی مادران و همسران شهدا به عنوان یک الگوی عملی موفق در جامعه مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سلیمان رستمیان ظهر سه شنبه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: حضرت ام البنین (س) سمبل یک بانوی ایثارگر و فداکار است که نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را قطره قطره در کام فرزندانش نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد.

او افزون بر اینکه فرزندانش را درراه امام حسین (ع) فدا کرد، در زنده نگه داشتن نهضت عاشورا و رساندن پیام آن نیز نقش بسزایی داشت.

وی افزود: حضرت ابوالفضل (ع) علمدار دشت کربلا تربیت شده چنین مادر ایثارگری است که درراه دفاع از اسلام پای امام زمان خودش ایستادگی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز حضرت ام البنین (س) را الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری دانست و تصریح کرد: بهترین الگو و اسوه برای مادران و همسران شهدا، حضرت ام البنین (س) است.

مادران و همسران شهدا فرزندان خو را انقلابی و ولایت مدار تربیت و مشوق این عزیزان در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش های والا شدند، فرزندانی که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی جانشان را تقدیم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تربیتی مادران شهدا یک الگوی عملی موفق محسوب می شود

نقش تربیتی مادران شهدا یک الگوی عملی موفق محسوب می شود