مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-26سياسي

پیشرفت های جمهوری اسلامی در سایه «ما می توانیم» محقق شده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت تبیین بیش از چهاردهه دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: پیشرفت ها در سایه باور ما می توانیم، - محقق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان پیش ازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی، گفت؛ پیشرفت های چشمگیر جمهوری اسلامی در سایه باور به ما می توانیم و اتکاء به توان و ظرفیت داخلی تحقق پیدا کرد.

وی با تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی و با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم یوم الله دهه فجر و با تاکید بر تبیین دستاوردهای کم نظیر جمهوری اسلامی در این چهار دهه از عمر انقلاب، اظهار داشت: مهم ترین فصل امید آفرینی انقلاب بعد از پیروزی جمهوری اسلامی مساله پیشرفت، توسعه و عدالت در کشور بود و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با توجه به این مسائل برای کشور برنامه ریزی داشت و امروز هم خلف صالح ایشان رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) با همان گفتمان سکان دار کشتی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به جهت گیری های جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و بین المللی در بیش از چهل سال از عمر انقلاب، افزود: پیشرفت و توسعه کشور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های جمهوری اسلامی در سایه «ما می توانیم» محقق شده است

پیشرفت های جمهوری اسلامی در سایه «ما می توانیم» محقق شده است