مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-26اجتماعي

سهم قابل توجه برخی محلات در جرائم/ طرح های جامعه محور حمایت شوند


بازرس اعزامی معاونت اجتماعی ناجا بابیان اینکه محلات کم برخوردار سهم قابل توجهی در وقوع جرائم دارند، گفت: طرح های جامعه محور حمایت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ یونس شعبانیان بعدازظهر سه شنبه در نشست با مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه محلات کم برخوردار سهم قابل توجهی در بروز و وقوع انواع جرایم و آسیب های اجتماعی دارند، ابراز داشت: می بایست بررسی علمی و دقیق بستر و زمینه های بروز این معضلات شناسایی و برای آن راهکارها و راهبردهای لازم اندیشیده شود.

وی بابیان اینکه اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس و سایر دستگاه ها و ارگان ها در این محلات خوب اما قطعاً ناکافی است، افزود: معاونت اجتماعی ناجا درواقع طی سنوات اخیر تلاش کرد تا کم کاری یا کج کار کردن سایر دستگاه ها و ارگان ذی ربط را به نحوی جبران کند.

بازرس اعزامی معاونت اجتماعی ناجا بابیان اینکه تقویت حمایت ها به ویژه پشتیبانی مالی از طرح ها و فعالیت های جامعه محور پلیس می تواند دراین بین اثربخش باشد، ابراز داشت: برای تحقق پیشگیری اجتماعی می بایست هم افزایی نیز صورت گیرد تا این طرح ها به خوبی در این محلات پیاده شوند.

شعبانیان بابیان اینکه اجرای شوراهای معتمد پلیس در این راستا گام خوبی بود، تصریح کرد: اگرچه گاهی ضعف هایی نظیر وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم قابل توجه برخی محلات در جرائم/ طرح های جامعه محور حمایت شوند

سهم قابل توجه برخی محلات در جرائم/ طرح های جامعه محور حمایت شوند