مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-27حوادث

آخرین خبرها از پیگیری علت مرگ نوزاد«آبدانانی»


خبرگزاری فارس- ایلام؛ کبری هواسی: سیزدهم آذرماه ویدیویی در شبکه های مجازی ایلام منتشر شد که نشان می داد نوزاد 51 روزه آبدانانی پس از اعلام فوت و انتقال به غسالخانه، دوباره جان می گیرد و زنده می شود.

این نوزاد پس از صادر شدن گواهی فوتش در بیمارستان مرکز ایلام، والدین فرزند خود را برای تدفین به آبدانان با فاصله حدود 175 کیلومتر از ایلام، انتقال می دهند که مسوول غسالخانه آبدانان با هوشیاری متوجه تپش قلب نوزاد می شود.

پس از حضور اورژانس، زنده بودن نوزاد تایید و برای مراقبت بیشتر به بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان انتقال و در نهایت به بیمارستان ابوذر اهواز اعزام می شود اما تلاش های تیم پزشکی برای زنده نگه داشتن او بی نتیجه ماند و اکنون پیگیری ها برای مرگ نوزاد ادامه دارد.

پرونده در اختیار مراجع قانونی گذاشته شده است مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص پرونده نوزاد آبدانانی گفت: پرونده در اختیار مراجع قانونی گذاشته شده و هر رایی صادر شود برای دانشگاه علوم پزشکی ملاک خواهد بود.

تعیین علت فوت در خوزستان مهدی علیزاده مهاجر مدیرکل پزشکی قانونی گفت: پرونده ای در این خصوص در مجموعه قضایی استان تشکیل شده که با توجه به فوت نوزاد در شهر اهواز و معاینه توسط پزشکی قانونی اهواز، جهت ادامه روند پرونده گزارش اتوپسی و تعیین علت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از پیگیری علت مرگ نوزاد«آبدانانی»

آخرین خبرها از پیگیری علت مرگ نوزاد«آبدانانی»