مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-27حوادث

تصادف اتوبوس با تانکر تنها 4 مصدوم داشته/ تصادف محور آرادان سرخه تلفاتی نداشته


در تصادف اتوبوس و تانکر حامل سوخت هیچ تلفات جانی نداشته ایم و برخلاف آنچه در رسانه ها عنوان شده تعداد مصدومان نیز تنها چهار نفر است.

- ایسنا/سمنان رییس پلیس راه استان سمنان گفت: در تصادف اتوبوس و تانکر حامل سوخت هیچ تلفات جانی نداشته ایم و برخلاف آنچه در رسانه ها عنوان شده تعداد مصدومان نیز تنها چهار نفر است.

سرهنگ تقی کبیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کل سرنشینان اتوبوس 27 نفر بوده و این در حالی است که برخی رسانه ها تعداد مصدومان بیشتر از عنوان کردند.

وی با بیان اینکه تصادف ساعت 23 و 35 دقیقه شب اتفاق افتاده افزود: در جریان این سانحه یک اتوبوس که از کرج راهی مشهد مقدس بوده از عقب با یک تریلی حامل سوخت برخورد می کند که هیچ گونه آتش سوزی نیز اتفاق نمی افتد.

رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه علت وقوع این سانحه بی توجهی راننده اتوبوس به جلو اعلام شده تصریح کرد: بعد از وقوع سانحه هر 27 سرنشین به داخل شهر و مرکز درمانی منتقل می شوند که تعدادی مصدومیت جزیی و سرپایی داشتند اما براساس شاخص های پلیس راه تعداد مصدومان حادثه چهار نفر است و خوشبختانه هیچکدام از مسافران نیز در این سانحه فوت نشدند.

این فرمانده ارشد انتظامی یادآوری کرد: این تصادف در محور آرادان به سرخه و در حوالی عبدالاباد رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف اتوبوس با تانکر تنها 4 مصدوم داشته/ تصادف محور آرادان سرخه تلفاتی نداشته

تصادف اتوبوس با تانکر تنها 4 مصدوم داشته/ تصادف محور آرادان سرخه تلفاتی نداشته