مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-27سياسي

اختتامیه یازدهمین دوسالانه سرامیک برگزار می شود/ پخش مجازی مراسم


هیربد همت آزاد دبیر یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک از برگزاری اختتامیه این رویداد در روز جمعه 10 بهمن در فرهنگسرای ‏نیاوران خبر داد.

‏ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری‬ مهر‬ به نقل‬ از‬ روابط عمومی یازدهمین دوسالانه سرامیک، هیربد همت آزاد دبیر این دوره از دوسالانه ملی‬ سرامیک درباره آخرین ‏شرایط برگزاری اختتامیه این رویداد گفت: بخشی از اختتامیه حضوری خواهد بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی و ‏با یک سوم ظرفیت محل برگزاری و با حضور مسئولان و هیأت داوران و شورای سیاستگذاری دوسالانه، هنرمندان (بدون ‏همراه) و برگزیدگان خواهد بود.

وی ادامه داد: فیلم این اختتامیه که جمعه 10 بهمن ساعت 4 بعد از ظهر برگزار می شود نیز ساعت 19 از طریق اینستاگرام و آپارات برای علاقه مندان پخش خواهد شد.

همت آزاد بیان کرد: یک فیلم 35 دقیقه ای تهیه شده است که شامل پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت هنری و رییس ‏مرکز هنرهای تجسمی است به همراه گزارش تصویری از روند برگزاری دوسالانه از زمان شکل گیری تا نمایش آثار و داوری که بعد از اختتامیه و رونمایی از کتاب و اهدای جوایز در فضای مجازی پخش می شود.

‏ دبیر یازدهمین دوسالانه سرامیک‬ با بیان اینکه در اختتامیه از سه برگزیده و 7 نفر قدردانی خواهد شد، گفت: همچنین در مراسم اختتامیه از ماکت کتاب این دوسالانه که کیانوش غری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه یازدهمین دوسالانه سرامیک برگزار می شود/ پخش مجازی مراسم

اختتامیه یازدهمین دوسالانه سرامیک برگزار می شود/ پخش مجازی مراسم