مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-27فرهنگي

مشارکت 58 درصدی عکاسان خارجی در جشنواره عکس سلامت روان


دبیر ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان گفت: در ششمین جشنواره، مشارکت عکاسان خارجی بیش از عکاسان ایرانی بوده، به طوری که 58 درصد شرکت کنندگان، - ایسنا/زنجان دبیر ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان گفت: در ششمین جشنواره، مشارکت عکاسان خارجی بیش از عکاسان ایرانی بوده، به طوری که 58 درصد شرکت کنندگان، عکاسان خارجی و 42 درصد عکاسان ایرانی است.

محمدرضا صایینی ظهر امروز (8 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان، اظهار کرد: امسال در این جشنواره هنرمندان از 81 کشور آثار خود را برای حضور در این رویداد ارسال کردند و رکورد خوبی در این دوره ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان از ثبت حدود 30 هزار قطعه عکس از 4000 عکاس ایرانی و خارجی خبر داد و افزود: امسال مشارکت عکاسان خارجی بیش از عکاسان ایرانی بوده، به طوری که 58 درصد شرکت کنندگان، عکاسان خارجی و 42 درصد عکاسان ایرانی است و این نشان دهنده شناخته شدن جشنواره بین المللی عکس سلامت روان در ابعاد بین المللی بوده و مخاطب مناسب و قابل توجهی را کسب کرده است.

این مسئول با بیان اینکه سه دوره ابتدایی ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان در ابعاد ملی و دوره چهارم به صورت بین المللی با میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 58 درصدی عکاسان خارجی در جشنواره عکس سلامت روان

مشارکت 58 درصدی عکاسان خارجی در جشنواره عکس سلامت روان