مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-27سياسي

شهید اتوکشیده ای که 2 مسجد پاتوقش بود


مادر شهید محمد غفاری در باب ویژگی های اخلاقی و ظاهری پسرش گفت: بسیجی تمیز و اتو کشیده ای بود و به قول معروف نور بالا می زد و بالادست بود، خیلی به تمیز بودن اهمیت می داد و عطر مخصوص به خودش را داشت.

- پاتوقش مسجد مهدیه و مسجد میرزاتقی خان بود و برای خودسازی خودش خیلی تلاش می کرد.

فاطمه خسروی چهارشنبه 8 بهمن ماه در دیدار با جهادگران جهاددانشگاهی واحد همدان، گریزی به خاطرات خود زد و گفت: از زمان کودکی به فعالیت های انقلابی و فرهنگی علاقمند بودم و در این فعالیت ها شرکت می کردم.

به یاد دارم در زمان کودکی به پخش اعلامیه مشغول بودم، صبح ها ساعت 10 صبح اعلامیه ها را به روحانی مسجد می دادم و حتی در محله هم گاهی به پخش اعلامیه می پرداختم، سن زیادی نداشتم و یک بار هم مرا تهدید کردند اما کماکان فعالیت هایم ادامه داشت.

وی که در سال 62 ازدواج کرده، با بیان اینکه خوشبختانه حاج حسین همان مرد با ویژگی هایی بوده که از خدا می خواستم، افزود: در زمان جنگ که همسرم به جبهه می رفت، توفیق شرکت در فعالیت های جهادی و فرهنگی در پشت جبهه جنگ را داشتم.

در سال 63 محمد را باردار شدم، آن زمان خیلی سعی داشتم به خودسازی بپردازم، در طول 9 ماه بارداری محمد یک شب هم بدون وضو نخوابیدم وبدون اجازه همسرم جایی نمی رفتم و به لقمه حلال خیلی مقید بودم به طوریکه در این مورد تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید اتوکشیده ای که 2 مسجد پاتوقش بود

شهید اتوکشیده ای که 2 مسجد پاتوقش بود