مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-27اقتصادي

مدیران بانکی کم کار در قزوین تغییر می کنند


برای تغییر و جابه جایی مدیران بانکی کم کار و کم توجه به پرداخت تسهیلات مصوب کرونا و اشتغال روستایی از طریق مکاتبه و درخواست با مرکز اقدام خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین امروز (چهارشنبه) در نشست کارگروه امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین اظهار داشت: برای تغییر و جابه جایی مدیران بانکی کم کار و کم توجه به پرداخت تسهیلات مصوب کرونا و اشتغال روستایی از طریق مکاتبه و درخواست با مرکز اقدام خواهیم کرد، همچنین مدیران بانکی که در پرداخت تسهیلات مصوب عملکرد مناسبی داشته اند نیز در شورای اداری استان معرفی و تجلیل می شوند.

وی با انتقاد از طولانی شدن فرایند پرداخت تسهیلات مصوب حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا و مشاغل روستایی از سوی برخی بانک ها،اظهار داشت: تا پایان بهمن ماه باید همه پرونده های موجود در بانک ها در این خصوص تعیین تکلیف شوند و اگر مورد و مشکلی پیش روی پرداخت وام ها وجود دارد نیز باید مطرح و به سرعت حل شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید قدر زمان را بدانیم و برهمین اساس پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که پرونده های خود را تکمیل کرده اند نباید بیش از یک ماهه به طول بیانجامد، ادامه داد: اگر پرونده ای از این تسهیلات پس از بهمن ماه روی میز مدیران بانک ها قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران بانکی کم کار در قزوین تغییر می کنند

مدیران بانکی کم کار در قزوین تغییر می کنند