مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 15:302021-01-27اجتماعي

هشدار هواشناسی به دریانوردان و کشاورزان بوشهری


به سبب وزش باد و احتمال گرد و خاک کشاورزان نسبت به مراقبت از محصولات کشاورزی تمهیدات لازم را بیندیشند و دریانوردان از تردد شناور های سبک و قایق های صیادی و تفریحی اجتناب کنند.

- فرج الله شکوهی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از روز جمعه و شنبه با عبور امواج ناپایدار از جعبه استان ناپایداری های جوی در برخی نقاط از شمال و مرکز استان افزایش می یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در این مدت زمان افزایش پوشش ابر وقوع رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و گاهی تندباد های لحظه ای پیش بینی می شود.

وی عنوان کرد: خلیج فارس متلاطم می شود و ارتفاع موج بین 1/5 تا 2 متر و در فراساحل گاهی بیش از 2 متر می رسد همچنین احتمال بروز و نفوذ پدیده گرد و خاک در شمال خلیج فارس دور از انتظار نیست.

این مقام مسئول تاکید کرد: در این مدت از تردد های دریایی غیرضروری به ویژه از تردد شناور های سبک و قایق های صیادی و تفریحی اجتناب شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: به سبب وزش باد و احتمال گرد و خاک، کشاورزان نسبت به مراقبت از محصولات کشاورزی تمهیدات لازم را بیندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی به دریانوردان و کشاورزان بوشهری

هشدار هواشناسی به دریانوردان و کشاورزان بوشهری