مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:152021-01-27سياسي

قصد «مروان البرغوثی» برای رقابت در انتخابات ریاستی فلسطین


منبعی آگاه از قصد «مروان البرغوثی» اسیر فلسطینی برای نامزدی در انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.

- قصد مروان البرغوثی برای رقابت در انتخابات ریاستی فلسطین منبعی آگاه از قصد مروان البرغوثی اسیر فلسطینی برای نامزدی در انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، منبعی آگاه از قصد مروان البرغوثی ، عضو ارشد کمیته مرکزی فتح و اسیر فلسطینی برای نامزدی در انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که قرار است در ماه ژوییه آتی برگزار شود.

این سخنان تنها ساعاتی پس از مصاحبه جبریل الرجوب ، دبیر کمیته مرکزی فتح با تلویزیون رسمی فلسطین مطرح می شود که در آن الرجوب تاکید کرد که بر رایزنی و گفت وگوها با دو عضو اسیر فتح به نام های مروان البرغوثی و کریم یونس و نظرات آنها درباره انتخابات آتی نظارت خواهد کرد.

در همین رابطه، حاتم عبدالقادر ، از رهبران فتح درباره قصد البرغوثی برای نامزدی در انتخابات ریاستی به العربی الجدید گفت: اطلاعات موجود مبنی بر اینکه مروان البرغوثی از رهبران فتح و اسیر اسراییل در انتخابات آتی نامزد خواهد شد، صحت دارد.

عبدالقادر افزود: البرغوثی رقابتی تنگاتنگ با هر نامزد دیگری برای تصاحب ریاست تشکیلات خودگردان خواهد داشت چرا که وی مورد احترام و پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصد «مروان البرغوثی» برای رقابت در انتخابات ریاستی فلسطین

قصد «مروان البرغوثی» برای رقابت در انتخابات ریاستی فلسطین