مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-28اجتماعي

وضع هوای سمنان پاک است/ غرب استان سمنان؛ متأثر از آلودگی هوای پایتخت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با انجام اقدامات پیشگیرانه در ماه های گذشته، وضع هوای استان سمنان پاک بوده و به صورت موردی یک یا دو روز وضعیت هوای برخی از شهرهای استان نارنجی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در استان سمنان که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: بخش زیادی از آلودگی هوا در غرب استان سمنان متأثر از آلودگی هوا در پایتخت است.

وی افزود: وضعیت آلودگی هوا در استان سمنان به نسبت دیگر استان های کشور متفاوت است و شاخص های آلودگی هوا در ماه های گذشته در شهرهای سمنان و گرمسار فقط یک مرتبه از مرز 100 عبور کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: با انجام اقدامات پیشگیرانه در ماه های گذشته، وضع هوای استان سمنان پاک بوده و به صورت موردی یک یا دو روز وضع هوای برخی از شهرهای استان نارنجی شد.

فخری گفت: همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان در بحث کنترل آلودگی هوا رضایت بخش است و همکاری واحدهای با اداره کل محیط زیست تداوم یابد.

وی بیان کرد: با اقدامات پیشگیرانه وضعیت استان سمنان از حیث جلوگیری و مدیریت آلودگی هوا به نسبت دیگر استان های کشور باثبات و به طور معمول شاخص آلودگی هوا در شهرهای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع هوای سمنان پاک است/ غرب استان سمنان؛ متأثر از آلودگی هوای پایتخت

وضع هوای سمنان پاک است/ غرب استان سمنان؛ متأثر از آلودگی هوای پایتخت