مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 16:502021-01-28سياسي

پخش برنامه «فجر بایرامی» در زنجان


مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان با اشاره به برنامه ریزی شبکه اشراق برای ایام الله دهه فجر گفت: از برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام «فجر بایرامی» است.

- محسن لطیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر برنامه های متنوعی با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، مباحث گام دوم، چله دوم انقلاب و روزشمار انقلاب در زنجان آماده پخش از شبکه اشراق، شبکه استانی صدا، بخش های خبری و معاونت فضای مجازی شده است.

وی درباره برنامه های شبکه استانی اشراق گفت: سلام بر فجر عنوان برنامه زنده صبحگاهی است که از ساعت 8 صبح به مدت 55 دقیقه با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و مسؤولین به انعکاس خدمات و توانمندی دستگاه های خدمات رسان، تشریح روند تحولات توسعه و عمران در مناطق مختلف استان و برنامه های آتی در خصوص رشد و توسعه می پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان گفت: همچنین برنامه زنده فجر بایرامی از ساعت 21 هرشب به مدت 60 دقیقه با رویکردی شاد و مفرح، ضمن دعوت از مبارزان انقلاب و بیان خاطرات آن دوران، به تشریح دستاوردهای علمی و فناوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ معرفی محققین و کار آفرینان موفق خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش برنامه «فجر بایرامی» در زنجان

پخش برنامه «فجر بایرامی» در زنجان