مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 19:052021-01-28بين الملل

عضو پارلمان عراق: نظامیان آمریکا عقب نشینی نکنند، به مقاومت متوسل می شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق روز پنجشنبه گفت که اگر روند کار سیاسی برای اخراج نظامیان خارجی از عراق جواب ندهد، - عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد که اگر روند کار سیاسی برای اخراج نظامیان آمریکایی از عراق جواب ندهد عراقی ها به مقاومت متوسل خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق روز پنجشنبه گفت که اگر روند کار سیاسی برای اخراج نظامیان خارجی از عراق جواب ندهد، عراقی ها به مقاومت متوسل می شوند.

این عضو پارلمان عراق در واکنش به اخبار حاکی از تصمیم لوید آستین وزیر دفاع جدید آمریکا برای تجدید نظر در تصمیم خروج نظامیان آمریکا از عراق گفت: تصمیم اخراج نظامیان خارجی از عراق به عراقی ها مربوط می شود.

وی در گفتگو با پایگاه خبری بغداد الیوم تاکید کرد: اگر راه حل های سیاسی دولت عراق برای اخراج نظامیان خارجی موفقیت آمیز نباشد، برای اخراج نظامیان بیگانه به مقاومت متوسل می شویم.

البلداوی که از اعضای ائتلاف الفتح عراق به رهبری هادی العامری از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی است، گفت: تصمیم اخراج نظامیان خارجی از عراق قطعی شده و هیچ انصرافی از آن مطرح نیست و نظامیان خارجی هم هیچ راهی جز عقب نشینی از عراق ندارند و ما با دولت برای اجرای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو پارلمان عراق: نظامیان آمریکا عقب نشینی نکنند، به مقاومت متوسل می شویم

عضو پارلمان عراق: نظامیان آمریکا عقب نشینی نکنند، به مقاومت متوسل می شویم