مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 20:302021-01-28سياسي

برخی به دنبال سنگ اندازی در مسیر مطالبه گری هستند


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به شکایت یکی از نمایندگان استان در مجلس از دانشجوی مطالبه گر، گفت: برخی به دنبال سنگ اندازی در مسیر مطالبه گری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان، رضا طهماسبی در دیدار نخبگان جوان سیستان و بلوچستان با سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، اظهار داشت: ما جوانان در مجموعه بسیج دانشجویی استان سعی می کنیم با شناخت مسائل، حل مسائل، گفتمان سازی، مطالبه گری و اقدام میدانی در مسیر تعالی و پیشرفت انقلاب اسلامی گام برداریم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاعدتاً در مسیر حرکت و پیشبرد اهداف عالیه نظام موانعی هم به وجود می آید که البته بخشی از این موارد طبیعی است، اما تعدد این موارد و ایجاد هجمه های جبهه ای علیه مطالبه گری جوانان قابل پذیرش نیست.

وی به سنگ اندازی در مسیر مطالبه گری دانشجویان در استان اشاره کرد و گفت: اخیراً یکی از نمایندگان استان که با رأی جریان انقلاب به مجلس راه یافته، در جریان یک مطالبه گری دانشجویی از دانشجوی مطالبه گر شکایت کرده و به دنبال انحراف جریان مطالبه گری از رسالت خود است، البته ما به عنوان دانشجویان مطالبه گر، از مطالبات مردمی ذره ای کوتاه نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به دنبال سنگ اندازی در مسیر مطالبه گری هستند

برخی به دنبال سنگ اندازی در مسیر مطالبه گری هستند