مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-29ورزشي

مسیر مسابقات دو صحرانوردی در لرستان، مثل بین المللی است


رییس فدراسیون دوومیدانی از مسیر مسابقات دو صحرانوردی نوجوان و جوانان قهرمانی کشور اظهار رضایت کرد و آن را در حد رقابت های بین المللی دانست .

- ایسنا/لرستان رییس فدراسیون دوومیدانی از مسیر مسابقات دو صحرانوردی نوجوان و جوانان قهرمانی کشور اظهار رضایت کرد و آن را در حد رقابت های بین المللی دانست .

هاشم صیامی 10 بهمن ماه در حاشیه برگزاری رقابت های دو صحرانوردی قهرمانی کشور که در خرم آباد در حال برگزاری است، اظهار کرد: مسیر این مسابقات بسیار استاندارد و در حد بین المللی بوده و فضای آن عالی است.

وی بیان کرد: شاید کمتر مسابقاتی در کشور باشد که همه مدیران دستگاه های اجرایی آن همدل باشند و بتوانند یک کار با استاندارد و با کیفیت بالا انجام بدهند که خوشبختانه این اتفاق توسط مسئولان لرستانی انجام شده است.

صیامی تأکید کرد: لرستان یکی از استان های بزرگ در دوومیدانی بوده که افتخارآفرینی زیادی و قهرمانان خوبی را در رده های مختلف اعم از بزرگسالان، دانشجویان، جوانان و نوجوانان در کشور و میادین بین المللی داشته است.

وی یادآور شد: دوومیدانی رشته ای است که 24 ماده در آن وجود دارد و حدود 150 مدال در آن توزیع می شود و لرستان می تواند سهم بزرگی در رشته مادر و اول المپیک داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر مسابقات دو صحرانوردی در لرستان، مثل بین المللی است

مسیر مسابقات دو صحرانوردی در لرستان، مثل بین المللی است