مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-29سياسي

رواج دروغ و تهمت درفضای مجازی/ساماندهی اصولی راهگشای این معضل است


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به رواج دروغ و تهمت در فضای بی در و پیکر مجازی گفت: ساماندهی اصولی راهگشای این معضل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو زمینه سازی در آن، وای به حال کسانی که به این انقلاب خیانت کنند و قدر نعمت ولایت را ندانند و به دین و شهدا دهن کجی کنند.

وی با اشاره به ولادت حضرت زهرا نیز افزود: ولادت آن حضرت دهه فجر امسال را معطّر به عطر فاطمی کرده است این روز به نام روز زن در تقویم ثبت شده است به زنان و بانوان انقلابی این روز را تبریک میگوییم سلام بر آن بانویی که کوثر قرآن بود پیامبر بود و خیر کثیرش آن چنان جاری و ساری است که به بشریت ریزه خوار سفره او و فرزندان عزیزش می باشد.

کوتاهی در حوزه فضای مجازی / ‏ نیاز به ساماندهی دارد امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: یکی از آفات این فضای بی در و پیکر مجازی این است که دروغ و تهمت در آن رایج است، حتی برخی از افراد مدعی سیاست منتشر کردند که من گفتم باید فضای مجازی بسته شود، این دروغ محض است خوشبختانه صوت و تصویر موجود بوده و منتشر شد تا دروغ گویان رسوا شوند، ما اصلاً قائل به بسته شدن فضای مجازی نیستیم و آن را غیرممکن می دانیم تمام حرف ما ساماندهی فضای مجازی است.

خطیب جمعه ورامین عنوان داشت: در نظام اسلامی ممکن است از افراد مختلف شکایت صورت گیرد دادگاه هم وظیفه دارد به شکایات رسیدگی کند ما مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواج دروغ و تهمت درفضای مجازی/ساماندهی اصولی راهگشای این معضل است

رواج دروغ و تهمت درفضای مجازی/ساماندهی اصولی راهگشای این معضل است