مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-29سياسي

ترافیک کامیون های ترانزیتی خارجی در آستارا ساماندهی شود


ساماندهی کامیون های ترانزیتی خارجی و احداث تیر پارک برای این کامیون ها در شهر مرزی آستارا ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا اظهار کرد: احداث تیر پارک برای توقف و ساماندهی کامیون های حوزه صادرات و واردات در شهرستان مرزی بندر آستارا بسیار مهم است و باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه افزایش شمار کامیون های صادرات و واردات کالا در مرز آستارا بیانگر رونق تجارت خارجی در این شهرستان مرزنشین است، افزود: همین موضوع در هفته های اخیر سبب ترافیک و ایجاد صف های طویلی از کامیون های ترانزیتی خارجی در ورودی شهر و برخی محلات و رنجش اهالی این شهرستان مرزی شده است.

امام جمعه آستارا به گلایه شهروندان برخی خیابان ها و محلات شهر آستارا از سرریز فاضلاب اشاره کرد و گفت: مسئولان امر باید این مشکل و معضل بهداشتی را حل کنند.

حافظ نیا با انتقاد شدید از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان های شهرستان آستارا، افزود: وضعیت نامناسب آسفالت خیابان های شهر مرزی آستارا و همچنین شهر لوندویل در شمال غربی استان گیلان، به همراه چاله هایی که در سطح شهر خودنمایی می کنند علاوه بر اینکه هزینه های زیادی را بر صاحبان خودروها تحمیل می کند، چهره نازیبایی نیز به شهر پرتردد آستارا داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک کامیون های ترانزیتی خارجی در آستارا ساماندهی شود

ترافیک کامیون های ترانزیتی خارجی در آستارا ساماندهی شود