مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-29سياسي

بازسازی 126 خانه عالم با همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)


معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان همدان با بیان اینکه بنیاد برکت یک میلیارد و 400 میلیون تومان به منظور بازسازی 126 خانه عالم در نظر گرفته است گفت: - علی چهاردولی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازسازی خانه های عالم اظهار کرد: با توجه به پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان، بنیاد برکت مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان به منظور بازسازی 126 خانه عالم در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این اعتبار تخصیص یافته و فرآیند بازسازی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شده است افزود: تا کنون 30 مورد از خانه های عالم بازسازی شده و ابقیه موارد با بهتر شدن شرایط هوا ادامه می یابد.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان همدان تصریح کرد: این مهم در روستاهایی که روحانی و امام روستا مستقر هستند صورت می گیرد که این اقدامات شامل ایزوگام، تعمیرات شیرآلات، نقاشی ساختمان و تجهیزات است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ساخت 65 باب مدرسه در سطح  استان با 350 کلاس درس اشاره کرد و گفت: اعتبار این مهم بالغ بر 39 میلیارد و 200 میلیون تومان با همکاری نوسازی مدارس تکمیل و ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی 126 خانه عالم با همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

بازسازی 126 خانه عالم با همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)