مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-29سياسي

تشکیل دولت جوان و حزب اللهی از مهم ترین مؤلفه های انتخابات سال آینده


امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه مردم باید در سرنوشت کشور حضور چشمگیری داشته باشند، گفت: از مهم ترین مؤلفه های انتخابات سال آینده حضور دولت جوان و حزب اللهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی راشد نوری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان صومعه سرا با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب به جوانان با اجرای برنامه های ترویجی در ایام الله دهه فجر ضروری است.

وی با اشاره به در پیش بودن 20 جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و پاسداشت مقام زن تصریح کرد: امروزه جامعه انسانی از نداشتن الگوی فضیلت و شرافت رنج می برد و دچار سردرگمی و بی هویتی است؛ خصوصاً برخی زنان با توجه به تبلیغات وسیع تساوی زن و مرد که گمان می کنند برای احیای شخصیت و هویت خود باید رفتار و کارهای مردانه داشته باشند.

امام جمعه صومعه سرا با اذعان به اینکه دشمنان مدام در حال شبهه افکنی بین نسل امروز هستند تا آن ها را از انقلاب دور کنند، افزود: برنامه های ترویجی با توجه به شرایط جامعه و رعایت پروتکل های بهداشتی و بهره گیری از فضای مجازی پتانسیل و ظرفیت های مختلفی با کیفیتی مؤثر برای تشریح دستاوردهای نظام اسلامی برای همگان تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دولت جوان و حزب اللهی از مهم ترین مؤلفه های انتخابات سال آینده

تشکیل دولت جوان و حزب اللهی از مهم ترین مؤلفه های انتخابات سال آینده