مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-29سياسي

125 زندانی از ندامتگاه میناب آزاد شدند


در جریان بازدید رییس کل دادگستری استان هرمزگان از ندامتگاه میناب زمینه آزادی 125 نفر از زندانیان فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی صالحی رییس کل دادگستری هرمزگان و غلامرضا انصاری معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور به همراه جمعی از قضات در ندامتگاه شهرستان میناب حضور یافتند و در راستای اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان به بررسی و بازنگری پرونده مددجویان پرداختند.

در این بازدید که مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان هرمزگان و دادستان میناب نیز حضور داشتند، در دیدار چهره به چهره مسئولین قضایی با زندانیان، پرونده بیش از 200 نفر از آنها بررسی و دستورات لازم صادر شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید اظهار داشت: در نتیجه بازنگری مجدد پرونده مددجویان زندان میناب در خصوص 125 نفر از آنها پیشنهاد عفو موردی و آزادی مشروط داده شد و درخواست 70 نفر برای اشتغال به کار مورد موافقت قرار گرفت.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: فرآیند اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان رویکرد اصلاحی و تربیتی دارد و از آنجاکه امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است، این ارفاقات قانونی شامل سارقین سابقه دار، سارقین مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و کسانی که به هر نحو امنیت مردم را سلب می کنند نمی شود و بر این اساس، پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125 زندانی از ندامتگاه میناب آزاد شدند

125 زندانی از ندامتگاه میناب آزاد شدند