مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-29سياسي

مسئولان به جای کارهای ژورنالیستی به فکر معیشت مردم باشند


به مسئولان توصیه می کنم به جای غوغاسالاری و کارهای ژورنالیستی به فکر معیشت مردم و تولید و اشتغال باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حسینی سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه دهم بهمن ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج، با اشاره به بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت ام الائمه صدیقه طاهره (س) و روز زن و تولد حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، بیان داشت: این تقارن الهام بخش را به همه تبریک عرض می کنم.

اسلام برای تصمیم گیری بانوان در امور مختلف استقلال قائل است وی در ادامه اظهار داشت: در دوران معاصر یکی از کسانی که به طورجدی در دفاع از حقوق بانوان ورود کرده و آنان را وارد صحنه های مختلف کرده، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه است.

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه اسلام بانوان را که نیمی از پیکر جامعه هستند مانند مردان قشر تأثیرگذار جامعه در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و دینی می بیند، خاطرنشان ساخت: در ادیان دیگر چنین دیدگاهی وجود ندارد البته با مقررات ویژه ای که مربوط به هرکدام است و این اصل پذیرفته شده همه جوامع است.

آیت الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه اعضا جامعه اسلامی باید تابع مقررات مدنی، احکام جزایی، کیفری و احکام اجتماعی و خانوادگی وضع شده باشند، گفت: هرگز در اسلام زن طفیلی مرد نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به جای کارهای ژورنالیستی به فکر معیشت مردم باشند

مسئولان به جای کارهای ژورنالیستی به فکر معیشت مردم باشند