مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-29سياسي

تقدیر از دانشجویان و گروههای دانشجویی فعال حوزه کرونا


دبیر دهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران اعلام کرد: محوریت این دوره از مراسم، فعالیتهای کرونایی دانشجویان و گروههای دانشجویی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، جمال رحیمیان، در نخستین نشست شورای سیاستگذاری آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران که در محل تالار امیر کبیر دانشگاه تهران برگزار شد گفت: امسال برای نخستین بار شورای عالی آیین اعطای تندیس فداکاری با حضور رییس جهاددانشگاهی و مسئولان و معاونان دستگاه های همکار تشکیل شد.

وی اظهار کرد: طرح پیشنهادی برگزاری این دوره طی جلسه مذکور با حضور دکتر طیبی ارائه و بر این اساس، برآوردها درباره هزینه تهیه تندیس تخمین زده و مقرر شد قیمت تمام شده ساخت تندیس با ترکیب جدید و حفظ شاکله کاهش پیدا کند و بر مبلغ جوایز اعطایی افزوده شود.

این کار پس از چند جلسه طی هفته گذشته انجام شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با اشاره به مصادیق هفتگانه فداکاری تعریف شده در آیین اعطای تندیس فداکاری به دانشجویان ایران گفت: این مصادیق شامل حضور داوطلبانه در دفاع از کشور، انقلاب اسلامی و حریم اهل بیت (ع)، ارائه خدمات پیشگیرانه و امدادرسانی داوطلبانه در حوادث و رخدادهای طبیعی یا غیرمترقبه، انجام فعالیت های داوطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از دانشجویان و گروههای دانشجویی فعال حوزه کرونا

تقدیر از دانشجویان و گروههای دانشجویی فعال حوزه کرونا