مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-29سياسي

آزادی 125 زندانی در بازدید رییس کل دادگستری هرمزگان از ندامتگاه میناب


در جریان بازدید رییس کل دادگستری استان هرمزگان از ندامتگاه میناب زمینه آزادی 125 نفر از زندانیان فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی رییس کل دادگستری هرمزگان و غلامرضا انصاری معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور به همراه جمعی از قضات در ندامتگاه شهرستان میناب حضور یافتند و در راستای اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان به بررسی و بازنگری پرونده مددجویان پرداختند.

در این بازدید که مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان هرمزگان و دادستان میناب نیز حضور داشتند، در دیدار چهره به چهره مسئولین قضایی با زندانیان، پرونده بیش از 200 نفر از آنها بررسی و دستورات لازم صادر شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید اظهار داشت: در نتیجه بازنگری مجدد پرونده مددجویان زندان میناب در خصوص 125 نفر از آنها پیشنهاد عفو موردی و آزادی مشروط داده شد و درخواست 70 نفر برای اشتغال به کار مورد موافقت قرار گرفت.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: فرآیند اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان رویکرد اصلاحی و تربیتی دارد و از آنجاکه امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است، این ارفاقات قانونی شامل سارقین سابقه دار، سارقین مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و کسانی که به هر نحو امنیت مردم را سلب می کنند نمی شود و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 125 زندانی در بازدید رییس کل دادگستری هرمزگان از ندامتگاه میناب

آزادی 125 زندانی در بازدید رییس کل دادگستری هرمزگان از ندامتگاه میناب