مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 16:502021-01-29سياسي

تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا در آستانه بهره برداری قرار گرفت


تصفیه خانه شرق صدرا که برای جمعیتی بالغ بر 78 هزار نفر و ظرفیت 13 هزار مترمکعب تصفیه بهداشتی فاضلاب در شبانه روز پیش بینی شده است، در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس کل دادگستری فارس و دادستان شیراز به منظور مشاهده روند پیشرفت و ارزیابی پروژه تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا، با رییس هییت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز، دیدار کردند.

 حجت الاسلام موسوی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا، گفت: در دهه فجر، مردم منتظر شنیدن خبرهای خوب هستند و امسال خبر افتتاح تصفیه خانه فاضلاب صدرا، بهترین خبر برای مردم این شهر است.

وی بر تکمیل زیرساخت های شهر صدرا تاکید کرد و افزود: در زمینه اجرای زیرساخت ها، آبفا شیراز پیشرفتهای بسیار خوبی داشته است و اجرای این تصفیه خانه خدمت بزرگی به مردم صدرا بوده است.

 رییس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: قبل از احداث تصفیه خانه، مشکلات زیست محیطی در صدرا مطرح بود .

وی از عملکرد خوب، سریع و دقیق آبفا شیراز با وجود کمبود اعتبار و بودجه قدردانی کرد و اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شیراز  به وعده خود عمل کرد و با افتتاح این تصفیه خانه، قسمت اعظم شهر صدرا از امکان تصفیه بهداشتی فاضلاب برخوردار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا در آستانه بهره برداری قرار گرفت

تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا در آستانه بهره برداری قرار گرفت