مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-30بين الملل

انتقاد ارتش آمریکا از فعالیت های نظامی دریایی چین


آرام آمریکا از فعالیت های نظامی چین در دریای چین جنوبی و در دریای چین شرقی انتقاد کرد اما تاکید داشت که نیروهای چینی هیچ تهدیدی برای تجهیزات و دارایی های نظامی آمریکا مستقر در این منطقه ایجاد نکرده اند.

- فرماندهی اقیانوس هند-آرام آمریکا از فعالیت های نظامی چین در دریای چین جنوبی و در دریای چین شرقی انتقاد کرد اما تاکید داشت که نیروهای چینی هیچ تهدیدی برای تجهیزات و دارایی های نظامی آمریکا مستقر در این منطقه ایجاد نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مایک کافکا ، سخنگوی فرماندهی اقیانوس هند-آرام آمریکا اواخر روز جمعه در بیانیه ای گفت: ناوگروه هواپیمابر تئودور روزولت با دقت تمامی فعالیت های نیروی هوایی و نیروی دریایی ارتش آزادی بخش خلق چین را زیر نظر داشت و آنها هرگز تهدیدی برای کشتی ها، هواپیماها و یا ملوانان و پرسنل نیروی دریایی آمریکا ایجاد نکردند.

وی همچنین این افزایش فعالیت های چین در این منطقه را به عنوان تازه ترین نمونه از اقدامات تهاجمی و بی ثبات کننده توصیف کرد.

کافکا گفت: این اقدامات بیانگر ادامه تلاش ارتش آزادی بخش خلق چین برای استفاده از ارتشش به عنوان ابزاری برای ارعاب یا تحت فشار گذاشتن کشورهایی که در حریم هوایی و آب های بین المللی عملیات انجام می دهند، است که شامل همسایگانش و آنهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ارتش آمریکا از فعالیت های نظامی دریایی چین

انتقاد ارتش آمریکا از فعالیت های نظامی دریایی چین