مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-30فرهنگي

«دادگاه شیکاگو 7» جایزه می گیرد


بازیگران فیلم «دادگاه شیکاگو 7» و کارگردان آن آرون سورکین جایزه پیشگام را از جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز دریافت می کنند.

- بازیگران فیلم دادگاه شیکاگو 7 و کارگردان آن آرون سورکین جایزه پیشگام را از جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، هارولد ماتزنر رییس جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز خبر داد که امسال جایزه پیشگام این جشنواره به بازیگران و کارگردان فیلم دادگاه شیکاگو 7 اهدا می شود.

وی گفت: دادگاه شیکاگو 7 یک درام هیجان انگیز است؛ فیلمی که در اتاق دادگاه می گذرد و روشنگر رفتار این دادگاه تاریخی در برخورد با فعالان اجتماعی به جرم تحریک شورش های خارج از کنوانسیون ملی دموکراتیک 1968 است.

وی افزود: آرون سورکین در مقام نویسنده و کارگردان یک فیلم قابل تامل خلق کرده که با بازی های برجسته و با قدرت بازیگرانش شامل یحیی عبدالمتین دوم، ساشا بارون کوهن، جوزف گوردون لوی، مایکل کیتون، فرانک لانگلا، ادی ردمین، مارک رایلنس، جرمی استرانگ و بقیه شکل گرفته است.

این جایزه پیشتر شامل فیلم هایی چون کتاب سبز پیتر فارلی و شکل آب گی یرمو دل تورو شده که بعد به عنوان بهترین فیلم اسکار شناخته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دادگاه شیکاگو 7» جایزه می گیرد

«دادگاه شیکاگو 7» جایزه می گیرد