مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-30اجتماعي

دیباج باغ شهر گردشگری شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بر لزوم معرفی دیباج دامغان به عنوان باغ شهر گردشگری تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بر لزوم معرفی دیباج دامغان به عنوان باغ شهر گردشگری تاکید کرد.

مهدی جمال 11 بهمن ماه در بازدید از بافت تاریخی، مناطق گردشگری و جاذبه های دیباج با حضور رییس مجمع جهانی تبیین و ترویج تمدن نوین اسلامی ،رییس اداره دامغان و مسئولان شهر دیباج، اظهار کرد: دیباج، از زیرساخت های لازم برای تبدیل به باغ شهر گردشگری برخوردار است.

وی با اشاره به جاذبه های دیباج برای گردشگران، خاطرنشان کرد: محورهای تاریخی و بافت با ارزش این شهر و جاذبه های طبیعی گردشگری منطقه در جذب گردشگر به دیباج موثر است.

جمال با تأکید بر ضرورت اصلاح فرهنگ پذیرش گردشگر و تقویت جوامع محلی، اضافه کرد: استان سمنان نیاز به ایجاد جریان گردشگری دارد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان نیز گفت: باغ شهر دیباج و جاذبه های گردشگری این شهر در صورت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، فرصتی برای توسعه اقتصادی و اشتغال منطقه است.

مهدی قاسمی افزود: شهر دیباج با توجه به موقعیت آب و هوایی، مکان های گردشگری فراوان و قرار گرفتن بین کویر و جنگل، دارای ظرفیت های قابل توجه در حوزه گردشگری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیباج باغ شهر گردشگری شود

دیباج باغ شهر گردشگری شود