مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-30سياسي

پرونده متهمان پشت صحنه حوادث آبان 98 درحال بررسی است


رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه در جریان اعتراضات آبان 98 تعداد قابل توجهی از افراد که تحریک شده و ارتباطاتی با بیرون از کشور داشتند شناسایی و دستگیر شده اند، - ایسنا/اصفهان رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه در جریان اعتراضات آبان 98 تعداد قابل توجهی از افراد که تحریک شده و ارتباطاتی با بیرون از کشور داشتند شناسایی و دستگیر شده اند، گفت: برخی افراد حتی در پشت صحنه بودند که پرونده های آنها تشکیل شده و در حال بررسی است.

محمدرضا حبیبی امروز (شنبه_11 بهمن ماه) در نشست خبری، اظهار کرد: دهه فجر امسال تفاوت اساسی با سال های قبل دارد، اگرچه هر سال دشمنان با اقداماتی باعث می شوند، توجه مردم به نظام جمهوری اسلامی بیشتر شود، امسال جشن مضاعفی داریم و آن اضمحلال سران کاخ سفید است.

وی با بیان اینکه مردم ما با صبر و مقاومتی که از خود نشان داده اند همیشه سربلند بوده اند، گفت: مردم ما همیشه از مسئولان جلوتر هستند و امروز این مسئولان هستند که باید شکر نعمت و افزایش خدمت صادقانه و بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه همه باید در جهت وحدت و خدمت به مردم پیش رفته و صحنه انتخابات پیش رو را به صحنه مسابقه خدمت بیشتر به مردم تبدیل کنند، افزود: این اتفاقاتی که در جریان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده متهمان پشت صحنه حوادث آبان 98 درحال بررسی است

پرونده متهمان پشت صحنه حوادث آبان 98 درحال بررسی است