مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-30حوادث

رییس دادگستری اصفهان: پرونده متهمان پشت صحنه حوادث آبان 98 درحال بررسی است


رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه در جریان اعتراضات آبان 98 تعداد قابل توجهی از افراد که تحریک شده و ارتباطاتی با بیرون از کشور داشتند؛ شناسایی و دستگیر شده اند، گفت: برخی افراد حتی در پشت صحنه بودند که پرونده های آنها تشکیل شده و در حال بررسی است.

محمدرضا حبیبی امروز (شنبه_11 بهمن ماه) در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در مورد پرونده معترضان آبان 98 گفت: نکته ای که باید به آن توجه کنیم تفاوت بین معترض با کسی است که می خواهد سوءاستفاده کند.

در حوادث آبان که از افزایش قیمت بنزین در سال 98 شروع شد، دو گروه معترضان مردمی و سواستفاده کنندگان و اغتشاشگران داشتیم.

وی تاکید کرد: بارها اعلام کردیم افزایش قیمت بنزین اقدام نسنجیده ای بود و با وجود تذکرات در شورای تامین استان، مورد توجه قرار نگرفت.

این اقدام باید در بستر مناسب و با فاصله زمانی و بررسی بیشتر انجام می شد، اما بی توجهی به این مسایل باعث اعتراضات به حق شد.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه در جریان این اعتراضات، ضد انقلاب سوار بر موج شده و سعی کردند از اعتراضات مردمی سوءاستفاده کنند، گفت: در جریان این وقایع تعداد قابل توجهی از افراد شناسایی و دستگیر شدند که تحریک شده و ارتباطاتی با بیرون از کشور داشتند و شروع به تخریب و از بین آسیب بردن اموال عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری اصفهان: پرونده متهمان پشت صحنه حوادث آبان 98 درحال بررسی است

رییس دادگستری اصفهان: پرونده متهمان پشت صحنه حوادث آبان 98 درحال بررسی است