مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-30دانش

تحصیل 80 هزار دانشجو در دانشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور است و جمعیت دانشجویی آن 80 هزار نفر و 181 آموزشکده در سراسر کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم صالحی عمران در آیین اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی و هنری ذوالفقار در دانشکده فنی شهید چمران اظهار داشت: برای  اتقلاب و توسعه کشور خیلی ها زحمت کشیدند و یکی از این افراد شهید سلیمانی بود که آخر به صورت ناجوانمردانه به شهادت رسید.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور عنوان کرد: ما در بحث های آموزشی و تربیتی نکته ای داریم اینکه اگر الگو، نمونه  بتوان پیدا کرد و بر اساس آن الگو و نمونه آموزش و تربیت ارائه شود، بهترین اثر را خواهد داشت و شهید سلیمانی الگوی بسیار خوبی برای سیستم آموزشی  و تربیتی ما است.

 صالحی عمران ابراز داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از بزرگترین  دانشگاه های کشور است و جمعیت دانشجویی آن 80 هزار نفر و  181 آموزشکده در سراسر کشوردارد و در استان کرمان 15 آموزشکده فنی و حرفه ای و بیش از یک هزار نفر دانشجو دارد.

وی با اشاره به اینکه ما معتقدیم آموزش دو بعد رسمی و غیررسمی دارد، تصریح کرد: هیچ دانشگاهی نمی تواند مانند دانشگاه فنی و حرفه ای در زمینه توسعه و رشد ساختار اقتصادی کشور نقش مهمی ایفا کند و در دنیا هم به همین صورت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 80 هزار دانشجو در دانشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور

تحصیل 80 هزار دانشجو در دانشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور