مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-30سياسي

برنامه های یوم الله 12 بهمن اعلام شد/ 42 هزار عنوان برنامه و مراسم


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با بیش از 42 هزار عنوان برنامه و مراسم با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در گفتگویی برنامه های ویژه یوم الله 12 بهمن را اعلام کرد.

نصرت الله لطفی گفت: در راستای برنامه ریزی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با تشکیل 24 کارگروه تخصصی متشکل از تشکل های مردم نهاد، ارگان ها و نهادهای انقلابی، برنامه ریزی های فراگیری انجام شده است که با استعانت از ذات اقدس الهی جل و علی، بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با بیش از 42 هزار عنوان برنامه و مراسم سلامت محور با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از هر نوع فراخوان عمومی و تجمع، آیین ها و ویژه برنامه هایی خواهیم داشت که طلیعه این رخداد مهم، گرامیداشت سالروز بازگشت پرخیر و برکت امام راحل عظیم الشان، به میهن اسلامی پس از 15 سال تبعید و هدایتگر جریان انقلاب، به میهن اسلامی خواهد بود.

وی افزود: در این رابطه، اولین اقدام، نامگذاری روز 12 بهمن از ایام الله دهه فجر به عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی عبد صالح خدا، احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) است که ان شاء الله تعالی، در بیش از هزار شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های یوم الله 12 بهمن اعلام شد/ 42 هزار عنوان برنامه و مراسم

برنامه های یوم الله 12 بهمن اعلام شد/ 42 هزار عنوان برنامه و مراسم