مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-30اجتماعي

تجلیل از حمایت های اداره کل ورزش قم از کودکان استثنایی


اداره کل ورزش و جوانان استان قم به پاس اجرای برنامه های متنوع ورزشی در راستای حمایت از کودکان استثنایی مورد قدردانی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اداره کل ورزش و جوانان که در دو مقوله قهرمانی و همگانی در عرصه ورزش فعالیت می کند، به پاس فعالیت های مثمرثمر در حوزه ورزش همگانی ویژه کودکان استثنایی توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم تجلیل و قدردانی شد.

اداره کل ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم به مناسبت روز جهانی معلولین و با هدف حفظ سلامت جسمانی و ایجاد نشاط برای دانش آموزان با نیازهای ویژه به صورت مجازی و در گروه های مختلف به برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان پویش سلامتی در خانه اقدام کرد و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

پس از برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی، اداره کل آموزش و پرورش استثنایی استان قم بر آن شد تا به پاس این اقدام از اداره کل ورزش و جوانان قدردانی نماید، به همین منظور مهدی آقاکوچکی رییس این اداره به ملاقات رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان رفت و از نزدیک با وی دیدار کرد.

در این جلسه که در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد، منعم و کوچکی پیرامون راهکارهای مختلف همکاری دو دستگاه با یکدیگر گفت وگو کردند و در پایان از معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان به پاس اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از حمایت های اداره کل ورزش قم از کودکان استثنایی

تجلیل از حمایت های اداره کل ورزش قم از کودکان استثنایی