مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-30اقتصادي

افتتاح 2000 میلیارد ریال طرح عمرانی توسط سپاه در آذربایجان غربی


معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از بهره برداری طرح های عمرانی و محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ تقی نجمی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این طرح ها در قالب 80 طرح محرومیت زدایی اجرایی شده است، افزود: افتتاح خانه عالم، مسجد، سالن ورزشی و پروژه های آب رسانی به مناطق روستایی شمال و مرکز استان در انزل و سلماس، احداث استخر آب کشاورزی مهمترین این طرح ها شامل می شود.

وی با اشاره به تدوین و برگزاری 160 عنوان برنامه بزرگداشت ایام الله دهه فجر توسط سپاه شهدای استان عنوان کرد: تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی، پویش اهدایی خون، پویش آزاد سازی زندانیان غیرعمد، دیدار با خانواده های شهدا مادران و همسران شهدا، تجلیل از مدافعان سلامت، تحلیل از مبارزان انقلابی و مراسم غبارروبی مزار شهدا بخشی از برنامه های اجرایی کمیته نیروهای مسلح و کمیته بسیج در طول دهه مبارک فجر است.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال مراسم راهپیمایی همزمان با یوم الله 22 بهمن به صورت خیابانی نبوده بلکه مراسم رژه موتورسواران و خودروها به صورت گسترده و با شور خاصی امسال برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2000 میلیارد ریال طرح عمرانی توسط سپاه در آذربایجان غربی

افتتاح 2000 میلیارد ریال طرح عمرانی توسط سپاه در آذربایجان غربی