مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-30سياسي

جزییات برنامه های دهه فجر در شهرستان رفسنجان اعلام شد


رییس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان جزییات برنامه های فرهنگی دهه مبارک فجر در شهرستان رفسنجان را تشریح و تاکید کرد: همه این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات ستاد کرونا برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان رییس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان جزییات برنامه های فرهنگی دهه مبارک فجر در شهرستان رفسنجان را تشریح و تاکید کرد: همه این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات ستاد کرونا برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی حسنی امروز 11 بهمن ماه با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آغازگر مراسم دهه فجر در رفسنجان نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شهید انصاری در روز 12 بهمن است.

وی با اشاره به اینکه در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و تولد حضرت امام خمینی(ره) مراسم تجلیل از خانواده و همسران شهدا روز چهارشنبه 15 بهمن ماه برگزار می شود، افزود: 16 بهمن ماه غبارروبی قبور شهدا انجام می شود و دیدار با خانواده شهدای انقلاب که چهار شهید انقلاب در رفسنجان داریم در ایام دهه فجر انجام می شود.

حسنی عنوان کرد: جمعه 17 بهمن ماه جاری میز خدمت و پایگاه سلامت هلال احمر و جامعه پزشکی بسیج در مصلی مستقر خواهد شد و همه برنامه های تدوین شده و سیاست کلی ستاد دهه فجر بر رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های دهه فجر در شهرستان رفسنجان اعلام شد

جزییات برنامه های دهه فجر در شهرستان رفسنجان اعلام شد