مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-30اقتصادي

معاون استاندار: مشکل تامین برق واحدهای تولیدی شهرک صنعتی دماوند تسریع می یابد


حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه بررسی مشکلات برق شهرک صنعتی دماوند که در محل فرمانداری این شهرستان با حضور دستگاههای اجرایی ذیربط برگزار گردید گفت: با توجه به شتاب حرکت توسعه صنعتی در شهرستان دماوند فراهم نمودن زیرساخت ها و بستر لازم برای سرمایه گذاری بایددر اولویت همه دستگاههای اجرایی باشد .

عسگری حل مشکل برق شهرک صنعتی دماوند را با توجه به رشد سریع واحدهای ایجاد شده و در دست ساخت این شهرک ضروری دانست و گفت: تامین برق از پست آبعلی به صورت محدود می تواند پاره ای از مشکلات برق شهرک را مرتفع سازد لکن ایجاد پست 63کیلو وات برای نیازهای آتی برق این شهرک ضرورت دارد .

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه گفت: با توجه به واگذاری تعداد 169فقره طرح صنعتی و شروع به ساخت تعداد 153واحد تولیدی ظرف ماههای اخیر نیاز به تامین برق برای واحدهای تولیدی در اولویت می باشد که این موضوع در قالب برنامه شفاف زمانبندی و انجام تعهد دستگاههای ذیربط می باشد .

در این جلسه مصوب گردید با بررسی های کارشناسی ظرف مدت دوهفته زمین مورد نیاز تعیین تکلیف و چهارماه بعد از تحویل زمین پست 63کیلو وات سیار راه اندازی و در اختیار شهرک صنعتی دماوند قرار گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار: مشکل تامین برق واحدهای تولیدی شهرک صنعتی دماوند تسریع می یابد

معاون استاندار: مشکل تامین برق واحدهای تولیدی شهرک صنعتی دماوند تسریع می یابد