مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-30سياسي

گاز به کن رسید


شهردار منطقه 5 از احداث خط لوله 15 کیلومتری و در ارتفاع 2500 به چهار روستای امامزاده داوود (ع)، کیگا، رندان و طالون در بخش کن، و گازرسانی به این بخش از منطقه 5 خبر داد.

- شهردار منطقه 5 از احداث خط لوله 15 کیلومتری و در ارتفاع 2500 به چهار روستای امامزاده داوود (ع)، کیگا، رندان و طالون در بخش کن، و گازرسانی به این بخش از منطقه 5 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود کلهری در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای بخش کن گفت: در آستانه دهه مبارک فجر پروژه گازرسانی به روستاهای کن به همت شرکت گاز، فرمانداری و حمایت های استانداری تهران اجرا شد و مشعل گاز این پروژه در امام زاده داوود (ع) روشن و روستاهای امام زاده داوود (ع)، کیگا، رندان و طالون هم از نعمت گاز برخوردار شدند.

کلهری با بیان اینکه شهرداری و اداره حریم هم با دقت کافی و حمایت های همه جانبه در مسیر و استفاده از اعتبارات داخلی برای بازسازی مسیرها و راه ها تلاش و همکاری می کنند افزود: باید با تعامل و همفکری شرایط خوب و مناسبی را برای حضور مردم و گردشگران در این مکان مقدس و ارزشمند فراهم سازیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 5 هماهنگی های لازم را در مورد ارسال نقشه های کلی اجرایی حفاری برای تأیید اداره کل حریم شهرداری تهران انجام داده است گفت: سال گذشته عملیات گاز رسانی به روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز به کن رسید

گاز به کن رسید