مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 16:202021-01-30سياسي

پویش دست بوسی مادران در فضای مجازی


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش لرستان گفت: در ایام دهه فجر برنامه های پروشی متعددی مانند برگزاری پرسمان انقلاب، برگزاری سرودهای انقلابی در سطح شهرها و برگزاری انس با قرآن و پویش دست بوسی مادران در فضای مجازی برای دانش آموزان برگزار می شود.

- حجت اله مؤمنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: پس از شیوع کرونا در کشور به علت تعطیلی مدارس مشکلاتی برای آموزش های پرورشی دانش آموزان ایجاد شد اما پس از مدتی و رواج آموزش مجازی در مدارس شاهد آغاز فعالیت های پرورشی در مدارس بودیم.

وی بابیان اینکه در هفته پیش رو شاهد آغاز دهه مبارک فجر هستیم، افزود: برنامه های متعددی در این هفته برای دانش موزان برگزار می شود که برگزاری پرسمان انقلاب با حضور این قشر در فضای مجازی یکی از این برنامه ها است.

عاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش لرستان بیان کرد: در روزهای 12 و 22 بهمن ماه در تمام شهرستان های استان گروهای سرود دانش آموزی به برگزاری سرودهای انقلابی می پردازند همچنین مسابقه ای با عنوان سرودهای انقلابی در فضای مجازی برگزار می شود که دانش آموزان بایستی به صورت لباهنگ این سرودها را اجرا کنند.

مؤمنی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر محافل انس با قرآن به صورت مجازی در مدارس استان برگزار می شود، تصریح کردد: در تاریخ 15 بهمن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش دست بوسی مادران در فضای مجازی

پویش دست بوسی مادران در فضای مجازی