مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-30اقتصادي

77پروژه عمرانی و اقتصادی در شاهرود افتتاح می شود


سرپرست فرمانداری شاهرود با بیان اینکه طی ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان 77 پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح می شود، گفت: افتتاح این طرح ها 441 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی غروب شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به میزبانی فرمانداری، با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر در این شهرستان، بیان داشت: 77 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان شاهرود با اعتبار 213 میلیارد تومان افتتاح و برای 441 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه سهم طرح های عمرانی از پروژه های دهه فجر 72 طرح با اعتبار 73 میلیارد تومان است، افزود: پنج پروژه اقتصادی توسط بخش غیردولتی با اعتبار 140 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری شاهرود از کلنگ زنی 26 طرح عمرانی و سه طرح اقتصادی طی ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان در این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان در حوزه صنعت، معدن و تجارت، آبفا، جهاد کشاورزی، سازمان زندان ها و.

خواهد بود.

جلالی با بیان اینکه 26 پروژه عمرانی با اعتبار 37 میلیارد و 500 میلیون تومان و سه پروژه با اعتبار 198 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود، گفت: مجموعاً 235 میلیارد تومان پروژه در شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77پروژه عمرانی و اقتصادی در شاهرود افتتاح می شود

77پروژه عمرانی و اقتصادی در شاهرود افتتاح می شود