مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 20:402021-01-30اقتصادي

لزوم سرمایه گذاری ایدرو و ایمیدرو در ابرپروژه انتقال آب خزر به کویر مرکزی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار سرمایه گذاری ایدرو و ایمیدرو در ابرپروژه انتقال آب خزر به کویر مرکزی شد و گفت: پروژه ملی انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی مولفه ای موثر و محرک در بحث توسعه همه جانبه استان سمنان است.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار سرمایه گذاری ایدرو و ایمیدرو در ابرپروژه انتقال آب خزر به کویر مرکزی شد و گفت: پروژه ملی انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی مولفه ای موثر و محرک در بحث توسعه همه جانبه استان سمنان است.

منوچهر فخری، در جلسه شورای راهبردی آب دریای خزر با بیان اینکه تمام اجزای استان باید برای تحقق و به سرانجام رسیده پروژه انتقال آب دریای خزر به عنوان یک پروژه ملی و موثر در بحث توسعه استان پای کارباشند،اظهار کرد: چالش آب، چالش جدی آینده استان در بحث توسعه همه جانبه است و تسریع در انجام امور اجرایی این پروژه به عنوان یک پروژه ملی و مطالبه مردمی، امری ضروری است.

وی با بیان اینکه جلسات در این حوزه به صورت مستمر در حال برگزاری است و مجوزهای لازم صادر شده، تاکید کرد: صنعت باید در این خصوص به صورت ویژه و جدی تر پای کار باشد و نیاز است تا ایدرو و ایمیدرو در بحث انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی در استان سمنان سرمایه گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرمایه گذاری ایدرو و ایمیدرو در ابرپروژه انتقال آب خزر به کویر مرکزی

لزوم سرمایه گذاری ایدرو و ایمیدرو در ابرپروژه انتقال آب خزر به کویر مرکزی