مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 04:152021-01-31سياسي

گازرسانی بە 109 پروژە صنعتی بە مناسبت فرارسیدن دهه فجر


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و پاسداشت ایام الله دهه مبارک فجر شرکت گاز استان کردستان با افتتاح یا کلنگ زنی 109 پروژه گازرسانی به واحدهای صنعتی به استقبال دهه فجر می رود.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و پاسداشت ایام الله دهه مبارک فجر شرکت گاز استان کردستان با افتتاح یا کلنگ زنی 109 پروژه گازرسانی به واحدهای صنعتی به استقبال دهه فجر می رود.

مهندس احمد فعله گری در گفت وگو با ایسنا، درباره افتتاح پروژه های قابل بهره برداری دهه مبارک فجر، اظهار کرد: خوشبختانه قطار توسعه گاز رسانی در استان کردستان با شتاب بسیار خوبی در حرکت بوده و گزارش های عملکرد ارائه شده در گاز رسانی عدد ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری روی 100 درصد فیکس شده و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی روی عدد 95 درصد نشانگر عملکرد موفق و موثر این شرکت در استان کردستان است.

وی افزود : بحث آلایندگی در صنعت استان اهمیت زیادی دارد و با تحقق گاز رسانی به حوزه صنعت می توان شاخص های زیست محیطی صنایع استان در تولید گازهای گلخانه ای را به حداقل ممکن کاهش داد و به وضعیت مطلوب ارتقاء داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی بە 109 پروژە صنعتی بە مناسبت فرارسیدن دهه فجر

گازرسانی بە 109 پروژە صنعتی بە مناسبت فرارسیدن دهه فجر