مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 05:002021-01-31سياسي

برپایی نهضت روشنگری و امیدآفرینی باید اولویت هیأت های مذهبی باشد


هیات رزمندگان اسلام در بیانیه ای خواستار روشنگری و امید آفرینی توسط هیأت ها، مداحان و سخنرانان در دهه فجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر تمامی فجرآفرینان، ملت قهرمان و انقلابی ایران، مسلمانان و مستضعفان جهان مبارک باد.

انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگترین و مردمی ترین انقلاب عصر جدید است، تنها انقلابی در طول تاریخ است که، یک چله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان هایش پشت سر نهاده و در برابر همه توطئه ها، فتنه ها، دسیسه ها و وسوسه هایی که غیرقابل مقاومت به نظر می رسیدند با هدایت ها و راهبری های راهبردی و حکیمانه امامین انقلاب اسلامی و حضور مستمر و حماسی مردم در صحنه، از کرامت و آرمان هایش صیانت کرده است.

دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین معارف انقلاب اسلامی برای نسل جوان، این تحقق بخشان آرمانهای انقلاب اسلامی و پدیدآورندگان تمدن نوین اسلامی است.

دشمنان و تمامی کسانی که در 42 سال گذشته، با تمام توان به مقابله با انقلاب، نظام اسلامی و ملت ایران مشغول بودند، اینک در یک جنگ شناختی و ادراکی بی سابقه، تلاش می کنند تا معارف انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نهضت روشنگری و امیدآفرینی باید اولویت هیأت های مذهبی باشد

برپایی نهضت روشنگری و امیدآفرینی باید اولویت هیأت های مذهبی باشد