مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-31ورزشي

رقابت هندبالیست های پاس قم در مرحله نهایی لیگ برتر


هندبالیست های تیم پاس ناجای قم در مرحله نهایی مسابقات فصل جاری لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با مدعیان قهرمانی رقابت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم هندبال پاس ناجای قم که در مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور یکی از تیم های حاضر در گروه نخست مقدماتی بود و در رقابت با تیم های مطرحی همچون نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت، به عنوان یکی از هشت تیم برتر مقدماتی به مرحله نهایی رسیده است.

این در حالی است که امسال مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور در دو گروه و در دو مرحله به انجام رسید و در پایان مرحله دوم، گروه بندی تیم ها برای برگزاری مرحله سوم این رقابت ها مشخص شد، بدین ترتیب تیم ها از سیزدهم تا بیستم بهمن ماه با با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

این مرحله نیز با حضور 12 تیم برگزار می شود در حالی که هشت تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، فراز بام خاییز دهدشت، ذوب آهن اصفهان، زغال سنگ طبس، پرسپولیس بهبهان، فولاد مبارکه اصفهان، پاس ناجا قم و مس کرمان برای کسب مقام های اول تا هشتم با یکدیگر رقابت می کنند.

همچنین چهار تیم پرواز هوا نیروز اصفهان، ستارگان دشتستان، کیمیا کاشت کردستان و نفت و گاز گچساران برای کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت هندبالیست های پاس قم در مرحله نهایی لیگ برتر

رقابت هندبالیست های پاس قم در مرحله نهایی لیگ برتر