مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-31سياسي

ثبت 18 هزار ایده با محور طرح ملی ایران قوی/ فعالیت 1600 گروه سرود در مساجد


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: 40 هزار نفر از بچه های مسجد سال گذشته در 400 نقطه کشور و در استان های مختلف، در میادین و مکان های شاخصی که هر شهر به آنها شناخته شده بودند به اجرای سرود پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین ویژه برنامه مصباح در ایام الله دهه فجر، شامگاه شنبه 11 بهمن با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به صورت زنده از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

ارزانی، در ابتدای این برنامه با اشاره به فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: 18 اسفند سال 1371 این مجموعه تاسیس و کانون های آغاز به کار کردند و اکنون 25 هزار و 946 کانون در نقاط مختلف کشور در دل مسجد فعالیت می کنند، در واقع مساجد کارکردهای مختلفی دارند و ما متکفل بخش فرهنگ و هنر مسجد هستیم و برنامه هایی نظیر برگزاری جشنواره ها، سوگواره ها، یادواره ها، سرود و .

از جمله اقداماتی است که در این عرصه انجام می شود.

رییس ستاد فهما در ادامه این برنامه و در پاسخ به پرسشی در مورد کمیت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در روزهای کرونایی اظهار کرد: در این ایام اگر فعالیت ما بیشتر نبوده اما کمتر هم نشده است چرا که بستر فضای مجازی را گسترش دادیم و با شکل گیری زیست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 18 هزار ایده با محور طرح ملی ایران قوی/ فعالیت 1600 گروه سرود در مساجد

ثبت 18 هزار ایده با محور طرح ملی ایران قوی/ فعالیت 1600 گروه سرود در مساجد