مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-31سياسي

جواد امام: فعالیت های خاتمی به خواست و دعوت احزاب است


جواد امام درخصوص شکل گیری نهاد اجماع ساز جدید اصلاح طلبان گفت: اینکه از آقای خاتمی خواسته شده است که برای بهبود روند کار و کسب نتیجه بهتر ایشان هم نظرات خود را اعلام کند، - کجا به معنای دخالت است؟ ضمن اینکه آقای خاتمی در این دوره هیچ شخصی را رأساً انتخاب نکردند و این کمیته ای بوده که از جانب خود شورای هماهنگی انتخاب شده و ماموریت داشته و اشخاص را انتخاب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به برخی انتقادات درخصوص شکل گیری نهاد اجماع ساز جدید اصلاح طلبان واکنش نشان داد.

جواد امام درخصوص برخی انتقادات در فضای مجازی نسبت به ورود رییس دولت اصلاحات در فرآیند ایجاد نهاد اجماع ساز، گفت: برخی از نقدهایی که مطرح می شود ناشی از اطلاعات غیردقیق است.

جریان اصلاحات، یعنی مجموعه احزاب و اشخاص هستند که آقای خاتمی را به عنوان رهبری پذیرفته است اما اینکه آقای خاتمی خودش ادعایی داشته باشد، اینطور نیست و خودشان هم تاکنون بارها روشن و شفاف اعلام کرده اند که ادعایی ندارند.

وی افزود: اینکه ایشان شخصاً ورود کرده باشد هم غیرواقعی و خلاف است، احزاب اصلاح طلب خودشان تصمیماتی را اتخاذ کردند و بعد این جمع بندی را داشتند که تصمیمات خود را به اطلاع آقای خاتمی برسانند و از ایشان خواستند که نظر بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد امام: فعالیت های خاتمی به خواست و دعوت احزاب است

جواد امام: فعالیت های خاتمی به خواست و دعوت احزاب است